اولویت دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت کارکنان/تعدیل نیرو نداریم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اولویت دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت کارکنان/تعدیل نیرو نداریم

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور بر بهبود وضعیت استخدامی کارکنان تاکید کردو گفت: طرح‌های خوبی در راستای تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه ارائه داده‌ایم و هیچ گونه تعدیل نیرویی نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور بر بهبود وضعیت استخدامی کارکنان تاکید کرد و گفت: طرح‌های خوبی در راستای تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه ارائه داده‌ایم و به طور جدی به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است، افزود: دانشگاه پیام نور رفع دغدغه کارکنان را مهم‌ترین وظیفه خود می‌داند و در این راستا نیز هیچ گونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور طی سال گذشته، در کسب در آمدهای غیر شهریه‌ای رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت همکاران علمی را یکی دیگر از اولویت‌های مهم دانشگاه خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از همکاران ما در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم موفق به دریافت احکام پیمانی شده‌اند.

وی با اشاره به تفویض اختیار به استان‌ها نیز اظهار داشت: در سال جاری صدور احکام کارگزینی را به استان‌ها واگذار کرده‌ایم و این مسئله موجب تسهیل در امور کارکنان خواهد شد.

علیزاده ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در استان سیستان و بلوچستان بر لزوم تکمیل این پروژه‌ها با استفاده از تسهیلات بانکی تاکید کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار