اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از اولویت فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب در هیات علمی این دانشگاه خبرداد.
به گزارش ایسنا، دکتر میرزاده در نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار که به مناسبت سی امین سالگرد اجرای طرح شاهد با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، انصاری قائم مقام بنیاد شهید و جمعی از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی که از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، بستری برای خدمتگزاری به خانواده شاهد و ایثارگر است، خدای را سپاسگزاریم.
دکتر میرزاده ضمن ارائه گزارشی از تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: 70درصد از جامعه شاهد و ایثارگر کل کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیلند و به عبارت دیگر حدود 15 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را این عزیزان تشکیل می دهند.
وی افزود: تعداد کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ٢هزار و ٥٢٩ نفر و تعداد اعضای هیات علمی شاهد و ایثارگر این دانشگاه ٥٤٧ نفر است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر برای جذب هیات علمی در این دانشگاه در اولویت هستند،گفت: فرزندان خانواده شاهد و ایثارگر می توانند تا 20 اسفندماه در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند، همچنین علاقه مندان درصورتیکه تا این تاریخ نتوانستند ثبت نام بعمل آورند می توانند رزومه خود را به سازمان مرکزی معاون آموزشی دانشگاه ارسال کنند.
تدفین٢٤٠تن از شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر میرزاده با بیان اینکه ٢٤٠تن از شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تدفین شده اند،گفت: تا کنون 54 یادمان شهدا در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی احداث شده است که تا پایان سال آینده این تعداد به ٨٧بنا خواهد رسید.
وی به همکاری خوب میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از جامعه هدف الف که تعداد ١١٨هزار نفر را شامل میشود هیچگونه شهریه ای دریافت نمی کند و همچنین جامعه هدف ب که شامل١٠٠هزار نفر از خانواده شاهد و ایثارگر است از تخفیفات شهریه ویژه ای برخوردار هستند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به دیگر اقدامات و خدمات این دانشگاه به خانواده شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: ابلاغ بخشنامه تقویت بنیه علمی، بخشنامه جشنواره ورزشی، اعمال سهمیه جذب دانشجویان ممتاز و …از دیگر برنامه ها و خدمات این دانشگاه به دانشجویان شاهد و ایثارگر است.
دکتر میرزاده در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آیت الله هاشمی توجه خاصی به خانواده شاهد و ایثارگر داشتند و بستری را برای خدمتگزاری به این عزیزان فراهم کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این مراسم که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم، وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و بنیاد شهید و با حضور طباطبایی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، لوح و هدایای به برترین های نخستین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اهدا شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار