اپل iOS 8.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

دسته ها: اخبار

شرکت اپل حدودا یک هفته پیش بروزرسانی ای او اس 8.3 را برای کاربرانش منتشر کرد حال خبر های جدید حاکی از ان است که اپل بزودی میخواهد ای او اس 8.4 را منتشر کند.

 

بر همین اساس در اولین قدم اپل نسخه آزمایشی آی او اس 8.4 را برای توسعه دهندگان خود ارسال کرده است تا نواقص آن را گوش زد و اپلیکیشن های خود را با آن سازگار کنند اپل هفته گذشته ای او اس 8.3 را منتشر کرد که تغییرات زیادی نداشت و صرفا باگ فیکس بود پیش از ای او اس 8.3 اپل ای او اس 8.2 را در روز معرفی رسمی ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ را عرضه کرد که علاوه بر ترمیم باگ ها و بهبود سیستم عامل اپلیکیشین Apple Watch را به آن اضافه کرده بود.

به گفته منابع معتبر در این نسخه اپلیکیشن موزیک ای او اس بروزرسانی شده و تغییرات عمده ای که صورت میگیرد مربوط به موسیقی و سرویس های مربتط به آن است .

 

اپل در سه هفته متوالی نسخه های جدید ای او اس را رونمایی میکند آن طور که به نظر میرسد سیستم عامل ios 8 آنطور که باید در نظر اپل خوب عنل نکرده است و این شرکت در تلاش است آن را هرچه سریعتر به پایداری مد نظر خود برساند البته در این راه ویژگی های جدیدی تری نیز به آن اضافه میکند تا این سیستم عامل از گذشته پر قابلیت تر شود.

 

منبع :Gsmarena

اخبار