ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌ها 25 درصد سهمیه دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌ها 25 درصد سهمیه دارند

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری پنجمین آزمون ادواری دستگاه‌ها در تیرماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ایثارگران در این آزمون استخدامی حداقل 25 درصد سهمیه دارند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید، حجت‌الله امانی اظهار داشت: بیش از 27 هزار و 600 نفر از ایثارگران متقاضی استخدام در دستگاه‌های مورد نظر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: اطلاعات ایثارگران ثبت‌نام کننده که از سازمان سنجش آموزش کشور اخذ شده، برای تائید نهایی از نظر مشمول شدن در سهمیه حداقل 25 درصد ویژه ایثارگران به ادارات کل استانی بنیاد ارسال شده است.
وی اظهار داشت: بنابراین ضروری است تمام ایثارگران ثبت‌نام کننده در آزمون یادشده که تاکنون وضعیت جویای کار بودن خود را در سامانه سجایای بنیاد ثبت نکرده‌اند، در فرصت اندک باقیمانده نسبت به ثبت آن اقدام کنند.
امانی گفت: همچنین تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که آخرین مدرک دانشگاهی خود را برای خارج شدن از وضعیت «دانشجو» ارائه نداده‌اند نیز باید نسبت به ارائه مدرک خود به بنیاد منطقه یا شهرستان و ثبت وضعیت جویای شغل بودن خود اقدام کنند.
بر اساس آمار بنیاد شهید، در مجموع 67 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار