ایجاد اشتغال برای ۱20 نفر با راه اندازی کارخانه تجهیزات پزشکی دزفول

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد اشتغال برای ۱20 نفر با راه اندازی کارخانه تجهیزات پزشکی دزفول

سرپرست فرمانداری دزفول اعتبار هزینه شده برای راه اندازی کارخانه تولید تجهیزات پزشکی این شهرستان را تاکنون 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این کارخانه مراحل پایانی راه اندازی را طی می کند.

به گزارش ایرنا امیر عیسی زاده در حاشیه بازدید از این کارخانه افزود:کارخانه آوان طب با سرمایه گذاری بخش خصوصی مراحل پایانی ساخت و نصب تجهیزات را طی می کند و پیش بینی می شود اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود:کارخانه طب کار در دزفول تنها تولیدکننده 2 دستگاه جراحی در کشور و تنها شرکت دانش بنیان تولیدکننده دستگاه های جراحی در استان خوزستان است که بهره برداری از آن در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و نیز اشتغال جوانان موثر است.

عیسی زاده افزود:این کارخانه تنها تولیدکننده ابزار جراحی خاص در منطقه می باشد که مشابه محصولات آن فقط در آمریکا و آلمان تولید می شود.

مدیر کارخانه آوان طب نیز روز یکشنبه با بیان اینکه با راه اندازی این کارخانه 120 نفر مشغول کار می شوند شد گفت:تا راه اندازی کامل این واحد حدود 100 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

احسان ورشوساز افزود:گروه موسس آوان طب در سال 69 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تعمیر تجهیزات پزشکی آغاز و در سال 73 برای نخستین بار در ایران موفق به ساخت دستگاه الکتروسرجری با مدل GHV-175 شد که در همان سال جراحی دیسک با استفاده از این دستگاه با موفقیت در اهواز انجام شد.

ورشوساز افزود:این گروه از سال 75 با تغییر نام تحت عنوان شرکت آوان طب به فعالیت خود ادامه داد و در سال 90 برای نخستین بار در جهان پس از کشور آمریکا تکنولوژی (SMART ABLATION (COBLATION توسط این شرکت با دانش بومی تولید شد.

با راه اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی در دزفول طیف گسترده ای از دستگاه های الکتروسرجری ،لوازم جانبی وپک های استریل اتاق عمل در این کارخانه طراحی ،تولید و صادر می شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار