ایجاد بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی با تکمیل بیمارستان باغملک

دسته ها: اخبار استان اخبار

ایجاد بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی با تکمیل بیمارستان باغملک

فرماندار شهرستان باغملک گفت: با تکمیل شدن بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۹۷ جلسه شورای اداری شهرستان باغملک به ریاست محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک هدف از تشکیل این جلسه را علاوه بر بررسی مسائل مختلف شهرستان، برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به حساسیتی که گروه‌های تکفیری و ضد انقلاب و معاندان نظام ایجاد کرده اند، برنامه‌هایی در جهت دلسرد کردن مردم تدارک دیده اند و این مسئله می‌طلبد که اکنون، خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی فارغ از تغییر دولت‌ها به نحو مطلوب به سمع و نظر مردم رسانده شود.

وی بیان داشت: از ابتدای انقلاب با کار‌های جهادی خوبی امکانات رفاهی از جمله آب، برق و گاز و جاده‌های مناسب در دسترس مردم در دورترین نقاط روستا‌ها قرار گرفت و خدمات بسیار ارزشمندی توسط دولت‌های مختلف ارائه شد به ویژه در شرایط فعلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندارخوزستان اقدامات مهمی را در جهت توسعه شهرستان انجام داده اند.

نجاتی پور افزود: احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی باغملک در سال ۹۵ با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان آغاز شد و در حال حاضر به حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و بنا بر وعده نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز چنانچه این پروژه تا عید نوروز به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در آن استقرار می‌یابد و با راه اندازی این بیمارستان بیش از ۷۰۰ فرصت اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول ضمن برشمردن پروژه‌های مهمی که در سطح شهرستان درحال اجرا است تصریح کرد: دو بانده شدن محور هفتکل به باغملک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان با حمایت‌های مهندس خادمی تامین اعتبار شد و هم اینک پیمانکار پروژه به صورت شبانه روزی به فعالیت مشغول است و در ادامه تعریض و بهسازی محور باغملک به ایذه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار باغملک در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خوبی که با اعتباراتی بسیار اندک و در روستا‌های محروم توسط فرمانداری صورت گرفته اظهار کرد: با استفاده از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری پروژه آبرسانی به روستای بلکدان در بخش صیدون انجام گرفت که موجب رضایتمندی مردم و اهالی روستا شد و پل دلی بختیار با اعتباری کمتر از ۶۰ میلیون تومان در شرف افتتاح است، همچنین احداث جاده عشایری سرهوره و بیدزرد از دهستان رودزرد نیزاز همین منابع تامین اعتبار و انجام گرفت.

محمد نجاتی پور در ادامه به احداث سالن مدیریت بحران شهر قلعه تل اشاره کرد و ضمن تقدیر از رئیس مدیریت بحران خوزستان و پیمانکار پروژه اذعان داشت: ایجاد این سالن زمینه اشتغال بسیاری را در منطقه فراهم خواهد کرد و درمدیریت بحران‌ها و حوادث گوناگون نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تبریک به اعضای جدیدالورود شورای اداری شهرستان باغملک، باراش باران را نزول رحمت الهی دانست و ابراز امیدواری کرد، مدیران شهرستان و روسای ادارات و نهاد‌ها ضمن حضور ۲۴ ساعته در منطقه، آمادگی خدمت رسانی آنی را به مردم داشته باشند.

اخبار استان اخبار