ایجاد رشته‌های جدید در حوزه مشاغل خانگی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد رشته‌های جدید در حوزه مشاغل خانگی

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از ایجاد رشته های جدید متناسب با نیازهای بازار کار در حوزه مشاغل خانگی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهناز امامدادی رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به اهمیت مزیت های نسبی و رقابت منطقه ای، دانش و مهارت افراد در حوزه مشاغل خانگی گفت: گام اول در شروع فعالیت خانگی، ارزیابی و بررسی توانمندی های افراد است که در کنار این امر ارزیابی دقیق مزیت های نسبی و رقابت منطقه ای و نیازهای بازار برای توسعه و رشد مشاغل خانگی حائز اهمیت است.

وی افزود: در سالهای اخیر شاهد افزایش متقاضیان مرد در حوزه فعالیت های خانگی بوده ایم که خوشبختانه این امر باعث خارج شدن نگاه جنسیتی به این حوزه شده است .
امامدادی تصریح کرد: در کنار این مورد باتوجه به ورود و افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی در این حوزه اقدام به ایجاد رشته های جدید متناسب با نیازهای بازار کار کرده ایم .
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی تاکید کرد: افراد برای کسب اطلاع از فهرست رشته ها و هرگونه اطلاعات لازم می توانند به سایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی (بخش مشاغل خانگی) مراجعه کنند .

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار