ایجاد ظرفیت اشتغال ۲ هزار نیرو در تاسیسات دریایی خرمشهر

دسته ها: اخبار استان اخبار

سالم پور، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: چنانچه پروژه‌های جدید تأسیسات دریایی خرمشهر عملیاتی شوند، حدودا برای دو هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.
جبار سالم پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر یارد تاسیسات دریایی خرمشهر حدود پنج پروژه در مرحله قرارداد و یا در حال انعقاد برای اجرا با مجموعه های وزرات نفت دارد که امیدواریم هر چه سریع تر این قراردادها به سرانجام برسد و عملیاتی شوند.
سالم پور ادامه داد: بی تردید این قراردادها سبب خواهد شد تا تعداد زیادی نیروی کار در یارد تأسیسات دریایی خرمشهر به کارگیری شوند.
وی با بیان اینکه وزارت نفت نیز می بایست همکاری های لازم را انجام دهد و بخشی از مطالبات این تاسیسات را به آنها پرداخت کند، افزود: در حال حاضر ۷۰۰ نفر در تاسیسات دریایی خرمشهر مشغول به کار هستند که اگر پروژه ها جدید نهایی و عملیاتی شوند، پیش بینی می شود تاسقف دو هزار نیرو نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت شوند.
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد؛ بحث واگن سازی در تاسیسات دریایی خرمشهر است که این شرکت می تواند علاوه بر محصولاتی که در حال حاضر تولید می کند؛ به واگن سازی نیز بپردازد که این بخش نیاز به هماهنگی های بعدی با مدیران تاسیسات دریایی در تهران و سایر اشخاصی که از این محصولات استفاده می کنند دارد.

اخبار استان اخبار