ایجاد فرصتهای شغلی متعدد با معافیت سه ساله صنایع کوچک از مالیات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد فرصتهای شغلی متعدد با  معافیت سه ساله صنایع کوچک از مالیات

نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه ترمیم اوضاع نامناسب بیکاری درمناطق محروم با رشد صنایع کوچک امکان پذیر است،گفت: ایجاد فرصتهای شغلی متعدد با معافیت سه ساله صنایع کوچک از مالیات به سادگی ایجاد می‌شود.

سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نامناسب صنایع کوچک درکشور،گفت:کاهش چمشگیر بیکاری درکشور وابسته به توسعه صنایع کوچک در کشور است تا بتوان با تسهیلات کاربردی،موقعیت تولید درکشور را ساماندهی کرد.

صنایع کوچک با توجه به هزینه پایین تولید اهرمی قابل اتکا برای صادرات

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وام های صنایع کوچک خرد است تصریح کرد: صنایع کوچک با توجه هزینه پایین تولید میتوانند به سادگی ظرفیت صادراتی کالاهای ایرانی را نیز به نحو مطلوب ارتقا دهند تا بتوان فرصتهای اشتغال را در چارچوب اقتصاد مقاومتی نهادینهکرد.

حسینی کیا افزود: با توسعه صنایع کوچک در حوزه صنایع دستی ،مواد معدنی و پوشاک می توان فرصتهای اشتغال بی شماری برای اقشار مختلف ایجاد کرد تا بتوان اشتغال زایی در حوزه مختلف را به ساماندهی رساند واین امر می تواند موجبات ارزآوری برای صنایع کوچک ودرنهایت اقتصاد کشور را به ارمغان بیاورد.

معافیت مالیاتی سه ساله راهکاری برای جان گرفتن صنایع کوچک نوپا

وی ادامه داد: برای توسعه صنایع کوچک الزامی است که در محبث قانون نیز تسهیل قوانین نیزانجام شود و این در حالی استکه بنده پیشنهادمی‌کنم، برای چرخش صنایع کوچک ،تولید کنندگان در این عرصه از پرداخت مالیات تا 3ساله معاف شوندتا چرخه تولید و اشتغال رونق بگیرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: برای جان گرفتن صادرات صنایع دستی بویژه صنایع کوچک درکشور ضروری است که برای تولید کننده تسهیلات ویژه در نظر گرفته شود تا تولید کننده با فراغ باز به صادرات تولیدات هنری بپردازد.

وی ادامه داد: مزیت اساسی صنایع کوچک در کشور هزینه پایین ودرآمد زایی بالای است که این دوعامل می تواند منجر به ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار شود .

ترمیم اوضاع نامناسب بیکاری درمناطق محروم با رشد صنایع کوچک

عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه ترمیم اوضاع نامناسب بیکاری درمناطق محروم با رشد صنایع کوچک امکان پذیر است یادآورشد: ایجاد فرصتهای شغلی متعدد با معافیت سه ساله صنایع کوچک از مالیات به سادگی ایجاد می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار