ایجاد ۱۶۰ هزار فرصت شغلی تا نیمه اسفندماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا نیمه اسفندماه امسال ۱۶۰ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد ایجاد شده است.
به گزارش بازارکار حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه تا نیمه اسفند ۱۶۰ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است، گفت: مقرر شده است که سال جاری ۱۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.
او افزود: مشاغل خانگی ایجاد شده در کمیته امداد با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا در کشور همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
عبدالملکی با بیان اینکه شغل‌هایی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود باید متناسب با کیان خانواده و حول محور خانواده طراحی شود، افزود: بخش زیادی از خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه در معاونت اشتغال خدمات ارائه شده کمتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: همچنان نیاز است که مراجعه کنندگان برای مشاوره و آموزش به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.
عبدالملکی گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شایع شده است و توصیه می‌شود مردم بیشتر در خانه بمانند ما نیز در کمیته امداد بیشتر مشاوره‌های شغلی سال ۹۸ را در شش ماهه نخست سال انجام دادیم و اکنون نیازی نیست که مراجعه کنندگان بخواهند به مراکز آموزشی و یا دفاتر کمیته امداد مراجعه حضوری داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار