با مداد بر روی آیپد بنویسید!

دسته ها: اخبار

با Pencil Stylus محصول شرکت Fifty Three آشنا شوید. یک استایلس متفاوت برای شما که میخواهید با ابزار های کلاسیک بر روی آیپد بنویسید. این استایلس از یک چون نسبتا نرم ساخته شده و با ساختار اپلیکیشن Paper سازگاری کامل دارد. شما براحتی میتوانید با استفاده از این استایلس و ویژگی هایی که ارائه میکند بر روی آیپد نگارش کنید و حتی نوشته های خود را در درون برخی اپلیکیشن ها با پاک کنی که در عقب مداد طراحی شده پاک نمایید. 

یکی از منتقدین وبسایت iPad Insight درباره این گجت چنین میگوید: 

“اگرچه در ابتدا با ترس و لرز بسیار این قلم را از آمازون به قیمت ۶۰ دلار خریدم اما به نظر میرسد بهترین خرید جانبی برای آیپدم محسوب میشود. اگرچه جنس اغلب قلم های لمسی از پلاستیک است، ساخته شدن این استایلس از چوب مرغوب سبب خوش دست  تر شدن و استحکام بیشتر گجت گردیده.آنچه این قلم را از سایر مشابهان متمایز میگرداند کیفیت بالای ساخت نوک این قلم است که دقت بالایی را به هنگام ترسیم و نگارش به ارمغان می آورد.”

“در کنار امکانات عادی قلم های نوری، نسخه جدید این قلم از طریق رابط یو اس بی شارژ میگردد و امکانات اضافی را به کاربر ارائه میدهد. از حمله این امکانات اتصال هوشمند به اپلیکیشن Paper میباشد. پاک کن مخصوصی نیز در پشت قلم تعبیه شده که آن را به قلم ها و مداد-پاک کن های کلاسیک شبیه میکند و سبب میشود تا حس استفاده از مداد حقیقتا تدایی شود. در کنار این مسئله، باید توجه داشت که شما میتوانید از این پاک کن بر روی صفحه آیپد استفاده کنید. شما یک نوشته را با دست مینویسید و یا نقاشی میکنید، سپس میتوانید با پاک کن آن را بصورت عادی پاک کنید.”

“پس از هر بار شارژ شدن این قلم تقریبا به مدت سه هفته دوام می اورد و سپس میبایست مجددا شارژ شود. مدت زمان شارژ نیز تنها نیم ساعت به طول می انجامد. رابط یو اس بی دی پشت نوک قلم تعبیه شده است. علاوه بر کلیه موارد مذکور باید متذکر شد که این قلم به میزان فشار نیز حساس است. شما با فشار دادن بیشتر قلم میتوانید کیفیت، قطر و دقت نگارش و ترسیم خود را در هر اپلیکیشنی بالا ببرید. در کل اگر خواهان یک گجت مناسب برای ترسیم و نقاشی بر روی آیپد و با استفاده از اپلیکیشن های متعدد آن هستید حتما خرید این قلم را در فهرست امور خود قرار دهید.”

 

اخبار