برانکو: کی‌روش ثروتی از تجربه است

دسته ها: اخبار

برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز تیم ملی و دیدار با کی‌روش با اشاره به اینکه سرمربی پرتغالی 30 سال تجربه دارد و فوتبال ایران باید او را برای سرمربیگری در اولویت قرار دهد، گفت: زیباترین احساس را زمانی دارم که در کنار زمین حاضر می‌شوم و امروز آمدم که کی‌روش را به عنوان همکارم ببینم و بهترین آرزوها را برای او داشته باشم.

وی افزود: امروز در تمرین تیم ملی حاضر شدم تا ببینم بازیکنان و کادر فنی چه می‌کنند. علاوه بر این با کی‌روش صحبت کردم و مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان را از نزدیک دیدم. آنها بازیکنان سابق خودم بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در تمرین امروز گفت: با کی‌روش درباره مشکلات تیم ملی حرف زدیم و اینکه چگونه می‌توان فوتبال ایران را در جهان مطرح کرد و ارتقا داد. اینکه تیم ملی چه مشکلاتی دارد و درباره پتانسیل آینده فوتبال ایران حرف زدیم

برانکو افزود: زمانی که از ایران رفتم قرار بود سرمربی تیم ملی کرواسی شوم اما گفتم که نمی‌خواهم و قصد دارم در فوتبال باشگاهی کارم را ادامه دهم چرا که هر روز می توانم کار کنم و اولویتم کار در باشگاه است.

وی همچنین درباره فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و جذب بازیکنان جدید برای تیمش گفت: طبیعتا انتخاب روندی است که مدام جریان دارد. پرسپولیس باید کادرش را کامل کند و این بازیکنان هستند که باید میل داشته باشند باشگاه آنها را جذب کند و این موضوع از طریق رسانه‌ها اعلام نمی‌شود. ابتدا از طریق باشگاه بررسی ها صورت می‌گیرد و پس از پایان مذاکرات اسامی را اعلام می‌کنیم. باشگاه میل به جذب برخی بازیکنان دارد اما این بودجه است که این مساله را تحت الشعاع قرار می‌دهد.(ایسنا)

اخبار