برای یک بند رخت کشتار به راه انداخت + عکس

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوزنت، جولیو مورلو 48 ساله پرستار بیمارستان کاردارلی شهر ناپل روز جمعه 15 مه ( 25 اردیبهشت) به دلیل اختلاف خانوادگی بر سر آویختن بند رخت در بالکن مشترک آپارتمان هایی که خود و خانواده برادرش در آنها زندگی می کردند ، برادر ، زن برادر، یک عابر و یک مامور پلیس را که در همسایگی اش سکونت داشت به قتل رساند و دستکم 6 نفر را دیگر را مجروح کرد.

جولیو که از مدتها قبل با برادر 52 ساله و زن برادر 51 ساله اش اختلاف داشت بعد از ظهر جمعه پس از بازگشت از محل کارش با مشاهده بند رختی که خانواده برادرش دربالکن مشترکشان آویخته بودند ناگهان دیوانه شد.

جولیو سلاح شات گان خود را برداشت و ابتدا برادر و زن برادرش را کشت. سپس یک ستوان پلیس که در همسایگی شان زندگی می کرد و قصد دستگیری او را داشت به قتل رساند. جولیو سپس به روی بالکن رفت و با شات گان خود به سوی عابران تیراندازی کرد.

در این تیراندازی یک مرد عابر 59 ساله کشته و دستکم 6 نفر دیگر مجروح شدند. در برخی گزارش ها از مجروح شدن 5 نفر خبر داده شده است.

جولیو سپس به پلیس تلفن زد و گفت: من یک کشتار به راه انداخته ام.

ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند و جولیو بدون هیچ مقاوتی خود را تسلیم کرد. جولیو از زمان دستگیری سکوت اختیار کرده و هیچ حرفی نمی زند.

به گفته مقامات پلیس شهر ناپل ایتالیا، جولیو فاقد پرونده سابقه روانی است. همکارانش او را مردی بسیار ساکت توصیف کرده اند که فقط سرش به کار خودش بوده و هیچ عمل خلافی را از او ندیده اند.

امروز شنبه از سوی شهرداری ناپل روز عزای عمومی اعلام شده و برنامه افتتاح یک ایستگاه جدید مترو در این شهر که قرار بود ماتئو رنزی نخست وزیر ایتالیا در آن شرکت داشته باشد، لغو شده است.

مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

اخبار