برای ۹ میلیون دهه شصتی باید کار ایجاد کنیم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برای ۹ میلیون دهه شصتی باید کار ایجاد کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۹ میلیون دهه شصتی داریم که باید در دهه هشتاد سرکار می‌رفتند که نتوانستند لذا باید برای آنها کار ایجار کنیم.
به گزارش ایسنا، علی ربیعی در شورای اشتغال استان خراسان‌جنوبی اظهارکرد: دهه فجر تنها یک نماد نبوده بلکه یادآور تغییرات بنیادی و روش های جدید و یک ارمان است.

وی افزود: ایستادگی و رهبری مقام معظم رهبری نقطه قوت بزرگ ما است که ایرانیان کماکان به استقلال و ایستادگی خود می‌بالند و به آن افتخار می کنند .

ربیعی تصریح کرد: وظیفه ما این است که به آرمان های انقلاب برگردیم و عظمت و زیبایی آن را نشان داده و چرخشی که به برکت انقلاب بدست آورده‌ایم دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این استان علما و دانشمندان بزرگی رشد یافته‌اند، ادامه داد: عقبه این استان دارای سابقه و سبقه تمدن و فرهنگ است و اگر خراسان جنوبی با این نا برابری و عقب ماندگی پابرجاست به دلیل عقبه فرهنگی آن است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سیاست‌های غلط طی شده و فشار بر کشور و کمبود آب از جمله مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با تحولات عظیم اجتماعی و تغییر سبک زندگی روبرو هستیم که باید برای نهاد خانواده فکر کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با سالمندی در آینده مواجه هستیم که نباید بگذاریم با فقر و معلولیت همراه شود …

ربیعی تاکید کرد: باید سخت کوش تر از گذشته کار کنیم و سخت کوشی و عقلانیت دو عنصر هستند که بیشتر از گذشته به آن نیاز داریم .

وی یادآوردشد: سیاه نمایی از عدم توانایی ها باعث کاهش انگیزه در نسل جوان است و باید امید را ایجاد کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر زمینه‌هایی که برای خراسان جنوبی دیده شده که در آن هدف توزیع پول نیست بلکه توسعه و اشتغال در استان است.

ربیعی اظهارکرد: در زمینه اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان در اختیار داریم که در این خصوص معیار پرداخت ها بر میزان توسعه اشتغال در استان هاست.

وی ادامه داد: سهم خراسان جنوبی از این اعتبارات ۴۹۳ میلیارد تومان، اشتغال روستایی ۲۳۶ میلیارد تومان و از محل صندوق کارآفرینی امید ۴۸۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید به ظرفیت های خراسان جنوبی گفت: صنایع روستایی، معادن، میراث فرهنگی و گردشگری از جمله مورد توجه قرار می‌گیرد.

ربیعی با تاکید بر شکل گیری جوامع محلی افزود: در جوامع محلی کار شود تا جای نبود آب را در استان بتواند بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: کانون توسعه استان باید شکل گرفته شود و هیچ استانی بدون شکل گیری کانون توسعه رشد نخواهد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار