برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند

دسته ها: اخبار

در راستای تاکید شهردار اهواز در خصوص پیشرفت پروژه ها طبق برنامه زمانبندی، خبرنگاران رسانه های استان به همراه فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز روز چهارشنبه از برخی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری مناطق سه و چهار بازدید کردند.

حاتمی کاکش در این بازدید از اجرای پروژه مسیر پل ششم تا بلوار آریا به طول 6 کیلومتر در دو باند و عرض 30 متر و آیلند 6 متری و 95 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه 5/2 کیلومتر و فاز سوم آن حدفاصل بلوار نخلستان تا بلوار گلستان نیز به طول 5/1 کیلومتر است که با اتصال مسیر پل ششم به بلوار آریا، شاهد کاهش بار ترافیکی مسیر بلوار کارگر شرقی به پل ششم خواهیم بود.

برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند برخی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اهواز بزودی به بهره برداری می‌رسند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز تصریح کرد: در ادامه این برنامه  همچنین از پروژه پارک بانوان واقع در پارک شهروند نیز بازدید بعمل آمد. این پروژه در مساحتی بالغ بر  5/5 هکتار از مهر سال گذشته آغاز شده و دارای تجهیزاتی مانند چمن مصنوعی،زمین بازی چند منظوره،پارکینگ، نمازخانه، مسیر دوچرخه و پیاده رو است که امیدوارم با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا ماههای آینده به بهره برداری برسد.

فرزین حاتمی کاکش همچنین  اقدامات انجام شده در  راستای احداث پارک ایران زمین  از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3  را یادآور شد و تصریح کرد: این پارک با 5/5 هکتار مساحت و 60 درصد پیشرفت فیزیکی موقعیت جغرافیایی هر استان کشور را در مقیاسهای یک ده هزارم و متناسب با  فرهنگ و نماد آن استان و شهر بصورت المان بر روی نقشه نشان می دهد.

وی اجرای پروژه پارک کوی فدک در منطقه سه را از دیگر فعالیت‌های شهرداری اهواز برشمرد و گفت: این پروژه که از یکسال گذشته آغاز شده با انجام 66000 متر مکعب خاکبرداری، 11790 متر مکعب خاکریزی نباتی، 2100 متر جدولگذاری، 4000 متر پیاده رو سازی ، 8500 متر زهکشی و 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

حاتمی کاکش در پایان یادآور شد: این بازدیدها در راستای رسالت اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری به شهروندان، در آینده و بصورت منظم ادامه خواهد داشت.

اخبار