برنامه‌های دانشگاه آزاد شوش برای سال 97

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پیش‌نویس خودکار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوش گفت: توسعه رشته‌های دانشگاه، انجام پروژه‌های عمرانی و تاسیس مدارس سما در شوش از جمله برنامه‌های دانشگاه در سال 97 هستند.

رضا فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درخصوص مهمترین اقدامات انجام شده در این دانشگاه در سال 96، اظهار کرد: اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی عمران و کارشناسی حسابداری – مهندسی برق، اخذ مجوز تاسیس مدارس سما در مقطع ابتدایی زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی شوش، راه‌اندازی مرکز دوره‌های کاربردی کوتاه‌مدت و آموزش دانشجویان و همشهریان برای اشتغال (مانند دوره‌های تزریقات، کمک بهیاری، دستیار دندانپزشک، نسخه خوانی، کاربردی حسابداری و …) از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی هستند.

وی افزود: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، راه‌اندازی صندوق رفاه دانشجویی برای اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان، اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت فضای فرهنگی (حسینیه)، راه‌اندازی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شوش، برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان، برگزاری طرح‌های شمیم معرفت دانشجویی و معرفت‌افزایی اساتید از جمله برنامه‌های انجام شده در حوزه فرهنگی و دانشجویی هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوش گفت: امضای تفاهمنامه با مدیریت سد کرخه جهت انجام پروژه‌های مرتبط و درآمدزایی برای دانشگاه، راه‌اندازی آزمایشگاه مجازی و تجهیز آن با دستگاه‌های شبیه‌سازی تراشکاری، CNC و … برای رشته مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی شوش، انعقاد قرارداد جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها از نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعتی خدماتی شوش در محل دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری دوره اشتغالزایی دانشجویان در دهه فجر از مهمترین اقدامات دانشگاه در حوزه پژوهشی هستند.

فرشیدی تصریح کرد: علاوه بر انجام اقدامات عمرانی، در سال 97 به دنبال گسترش رشته‌های دانشگاه و ایجاد رشته‌هایی مانند حقوق، تربیت‌بدنی و برخی رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه هستیم. همچنین تلاش می‌کنیم مجوزهایی را که در سال 96 کسب کرده‌ایم از جمله مجوز ایجاد مدارس سما در شهرستان را در سال 97 اجرایی کرده و این مدارس را تاسیس کنیم. در واقع می‌توان گفت در سال 96 اغلب اقدامات انجام شده برای اخذ مجوز بودند و در سال 97 به دنبال اقدامات اجرایی هستیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار