برنامه ریزی برای فروش Apple Watch اعلام شد

دسته ها: اخبار

فروش رسمی ساعت های هوشمند اپل بطور حتم یکی از برنامه های از پیش طراحی شده اپل برای موفقیت بدون قید شرط در سال 2015 خواهد بود. اعلام آغاز فروش این ساعت ها از 6 ماه قبل در کنفرانس رسمی اپل برای رونمایی آیفون صورت گرفته بود و به عقیده بسیاری این کار به قصد کاهش میزان فروش ساعت های شرکت های رقیب میباشد. به تازگی اطلاعاتی پیرامون پلان و برنامه ریزی ارائه این ساعت های هوشمند در سایت های مرتبط همچون 9to5mac انتشار یافته است.  

اپل به تازگی تغییرات کوچکی در ساختار فروشگاه های فیزیکی رسمی خود ایجاد کرده و آموزش کارمندان خود را برای ارائه خدمات فنی و نرم افزاری پیرامون ساعت های جدیدش آغاز کرده است. به نظر میرسد همانطور که بسیاری از افراد پیش بینی کرده بودند، ساعت های اپل در چندین مدل متناسب با نوع کاربر و استایل و سبک زندگی کاربران (جوان پسند، لوکس و ورزشی) ارائه خواهد شد. به گفته برخی مسئولین فروشگاه های فیزیکی اپل، ساعت های نوع لوکس که در ساخت آنها از جواهر آلاتی همچون طلای 24 عیار استفاده شده، در داخل گاوصندوق هایی به فروشگاه منتقل و سپس در هنگام فروش از آنها خارج خواهند شد. این عمل به منظور افزایش فاکتور امنیت در مقابل سارقین انجام میشود. 

یک مسئله بزرگ دیگر که باید مد نظر قرار گیرد سیاست بازگشت و پس گرفتن کالاست. با توجه به به کار رفتن طلا در ساختار بعضی از انواع ساعت های اپل فروشندگان رسمی قرار است برای اطمینان از اصل بودن کالای بازگشتی ابتدا ساعت ها را وزن و با وزن اولیه آنها مقایسه نموده و سپس چیپ بکار رفته در ساعت را با حالت اولیه مقایسه نمایند تا از اصل یودن و بی تغییر ماندن کالا در هنگام تست باخبر شوند و سپس آنرا پس بگیرند. قیمت گذاری ساعت ها نیز از 370 دلار آغاز و تا چندین هزار دلار برای نسخه های سفارشی متغیر خواهد بود. کاربران همچنین قادر خواهند بود از انواع سنگ های قیمتی و الماس در هنگام سفارشی سازی آنلاین ساعت ها بهره بگیرند و یا نام دریافت کننده را پشت ساعت حک نمایند. 

 بند ساعت ها نیز در هنگام سفارشی سازی میتواند از نوع پلاستیک فشرده، فلزی ساده، جواهری (طلا، نقره، برنز) و یا چرمی مشخص گردد. جزییات بیشتر پیرامون ساختار و گونه های سخت افزاری ساعت های اپل در دست نیست. اپل به زودی در کنفرانس آینده خود در کنار رو نمایی از آیفون های جدید به رونمایی ساعت ها بصورت رسمی نیز خواهد پرداخت.

 

اخبار