برنامه های صدا و سیما برای آموزش و جذب نیروهای جدید در صداوسیما

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برنامه های صدا و سیما برای آموزش و جذب نیروهای جدید در صداوسیما

رئیس دانشگاه صداوسیما از تاسیس هنرستان صداوسیما در استان‌های کشور خبر داد و اعلام کرد:
نیروهای جدید به صداوسیما تزریق می‌کنیم
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما درگفت‌وگویی اعلام کرد: حدود۴۹ سال از تاسیس دانشگاه صداوسیما می‌گذرد و با ورود به پنجاهمین سال فعالیت این دانشگاه، قرار است تا تغییر و تحول‌هایی را در این دانشگاه شاهد باشیم.
وی از اضافه شدن رشته نویسندگی به این دانشگاه خبر داد و گفت: تاسیس هنرستان صداوسیما در استان ها، به کارگیری دانشجوهای این دانشگاه در تولیدات تلویزیونی و رادیویی و تاسیس شبکه رادیو و تلویزیونی دانشگاه صداوسیما از اتفاق‌های مهمی است که این روزها در این دانشگاه در حال رخ دادن است.
تاسیس هنرستان صداوسیما در استان‌ها
به گزارش بازارکار از فارس، رئیس دانشگاه صداوسیما افزود: با مجوزی که از رئیس سازمان صداوسیما دریافت کردیم، قرار بر این شد تا هنرستان‌های صداو سیما را در مرحله اول در ۱۰ استان و در فاز دو در تمامی استان‌ها راه اندازی کنیم. در مرحله اول ۱۰ مراکز استان که صداوسیمای آنها از نظر نیروی انسانی دچار مشکل هستند در اولویت ما قرار دارند. برای مثال استان‌هایی که مراکز صداوسیمای بسیار فعالی دارند و نیاز به نیروی انسانی دارند و همچنین استان‌هایی که محروم از آموزش هستند و با کمبود امکانات مواجهند، در اولویت‌های بعدی هستند. استان‌هایی هستند که به خاطر عدم وجود هنرستان خوب، مجبورند تا نیروی صدابردار، تصویربردار و کارگردان بومی را از هنرستان‌های سایر شهرها بیاورند و این نیروها نیز عمدتا زیاد نمی‌مانند و همین باعث می‌شود تا در تولید برنامه‌هایشان دچار مشکل شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار