برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در سال ۹۵

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ردیف بودجه سال ۹۵ سهمیه استخدام به وزارت آموزش و پرورش داده شده است اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز صادر کند سال آینده آزمون استخدامی برگزار می کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فانی در حاشیه گردهمایی معاونین پژوهشی و برنامه ریزی استانها در پاسخ به پرسشی در خصوص موافقت دولت با استخدام ۱۲ هزار نیرو در این وزارتخانه گفت: صحبت‌های کلی مطرح شده است فقط باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز صادر کند.
وی افزود: اگر تعداد دقیق استخدام در اختیار ما به صورت کتبی قرار گیرد، اعلام خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سال آینده آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش زودتر از سال جاری برگزار می شود تا با مشکلی روبرو نشویم. سیاست جدی ما پذیرش بوم از بوم است. ممکن است در شروع کار مشکلاتی وجود داشته باشد اما این سیاست را رها نمی کنیم زیرا ماندگاری نیرو مهم است.
وی گفت: امسال بدنبال اقدام سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان، این سیاست را دنبال می کنیم.
فانی درباره آلودگی هوا و تعطیلی مدارس نیز بیان کرد: سلامت دانش آموزان برای ما اهمیت دارد. باید دانش آموز سالم داشته باشیم تا بتوانیم آموزش را با کیفیت دنبال کنیم.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از مسئولان ذیربط درخواست می کنیم اقدامات دیگر را برای مقابله با آلودگی هوا انجام دهند و تمام اقدامات را منوط به تعطیلی مدارس نکنند و این موضوع را نیز در کمیته اضطرار آلودگی مطرح کرده ایم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار