برگزاری آزمون استخدام محیط‌بانان تا پایان امسال در کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از برگزاری آزمون استخدام محیط‌بانان تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: در این آزمون ۲۵۰ نفر جذب محیط‌بانی کشور می‌شوند.

جمشید محبت‌خانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه محیط‌بانی کشور نسبت به چارت سازمانی حدود ۵۰ درصد کمبود نیروی انسانی وجود دارد که باید با استخدام نیروی جدید جبران شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد محیط‌بانان کشور از سه هزار و ۴۰۰ نفر به سه هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است، گفت: با پیگیری‌های سازمان محیط زیست، موفق به دریافت مجوز استخدام سالانه ۲۵۰ نفر محیط بان به مدت ۱۰ سال شدیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور یادآور شد: سال گذشته این مهم اجرایی و تعداد مورد نظر در کشور جذب شدند اما این آزمون در سال جاری به دلیل شیوع کرونا تاکنون به تاخیر افتاده است.

سرهنگ محبت‌خانی از برگزاری آزمون استخدام ۲۵۰ محیط‌بان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: مقرر شده در ۱۰ سال آینده ۲ هزار و ۵۰۰ محیط بان جذب و استخدام ‌شوند.

وی با بیان اینکه از تجهیزات نوین در جایگزینی کمبود محیط بان استفاده می‌شود، اظهار داشت: برای حفاظت از محیط زیست باید از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و تجهیزات الکترونیکی بهره ببریم و سال گذشته و امسال تجهیزات نوینی خریداری شده است و امیدواریم با این اقدامات تا حدودی بتوانیم کمبود نیروی انسانی را در این حوزه جبران کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار