برگزاری آزمون زبان EPT مهرماه ۱۳۹۶ در روز جمعه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری آزمون زبان EPT مهرماه ۱۳۹۶ در روز جمعه

داوطلبان آزمون زبان انگلیسی مهرماه ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی می‎توانند از روز چهارشنبه ۱۹ مهر نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه از طریق سامانه این آزمون اقدام نمایند.

این آزمون در روز جمعه ۹۶/۰۷/۲۱ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، ساری و کرمان برگزار خواهد شد.

در زمان حضور در جلسه آزمون ارائه کارت شناسایی معتبر مطابق با اطلاعات مندرج در سایت الزامی است. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سایت با مشخصات فردی داوطلب وجود داشته باشد، از حضور وی در جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.

شروع آزمون ساعت ۹ صبح خواهد بود و درب حوزه امتحانی ۳۰ دقیقه قبل از زمان شروع آزمون بسته خواهد شد. لذا به داوطلبان اکیدا توصیه می شود یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

گفتنی است برای همکاران و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (حق التدریس و تمام وقت و پاره وقت) مطابق بخشنامه شماره ۳۴۴۶۷/آ مورخ ۹۳/۱۱/۵ انتخاب واحد دانشگاهی محل اشتغال به عنوان حوزه امتحانی ممنوع می باشد.ضمنا متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است کد رهگیری ۱۲ رقمی را به منظور استفاده از امتیاز این سهمیه در محل مربوطه درج نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار