برگزاری آزمون سنجش مهارت با حضور ۵۰ هزار سرباز وظیفه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری آزمون سنجش مهارت با حضور ۵۰ هزار سرباز وظیفه

بیش از ۵۰ هزار و ۲۵۰ سرباز وظیفه در دومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال جاری شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: دومین مرحله آزمون سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده با ستاد کل نیرو های مسلح، ۲۹ دی ماه سال جاری به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود.

باجولوند گفت: ۵۰ هزار و ۲۵۸ نفر در دومین مرحله آزمون ادواری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۷ در ۹۴ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل خدمت خود تماس حاصل کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار