برگزاری آزمون کارشناسی رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مردادماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش تسنیم، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آزمون کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مردادماه برگزار خواهد شد و فرآیند ثبت نام در هفته های پیش رو آغاز می شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره احتمال برگزاری آزمون وکالت مشترک با کانون وکلا گفت: اگر دوستان در کانون وکلا تمایل داشته‌ باشند، می‌توانیم در این زمینه گفت‌وگو کنیم.

حسن عبدلیان‌پور،در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مرکز وکلای قوه قضائیه برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک با کانون‌های وکلای دادگستری دارد؟ نیز گفت: فکر نکنم چنین چیزی باشد، فعلاً چنین برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک مرکز وکلا و کانون وکلا وجود ندارد و ممکن است در آینده در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دوستانمان در کانون وکلا تمایلی به این بحث داشته باشند می‌توانیم درباره برگزاری آزمون مشترک بین مرکز وکلا و کانون وکلا گفت‌وگو کنیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی رسمی که پیش از این قرار بود اسفند 1401 برگزار شود اما به تعویق افتاد، گفت: مقرر شده این آزمون به صورت مشترک بین مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان و در مرداد ماه برگزار شود.

عبدلیان‌پور افزود: ثبت نام را در هفته‌های پیش‌ِ رو آغاز می‌کنیم که عزیزان داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام خود را برای این آزمون انجام داده تا در موعد مقرر قانونی این آزمون برگزار شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار