برگزاری مدرسه کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی از ۱۶آذر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه علمی کاربردی گفت: دومین دوره مدرسه کسب و کار دانشگاه، باهدف تقویت مهارت دانشجویان برای ورود به بازار کار حرفه ای از ۱۶ آذر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین موسی زاده از برگزاری دومین دوره مدرسه کسب و کار در این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره مدرسه کسب و کار، دومین دوره این مدرسه با هدف تقویت مهارت های ورود موفق دانشجویان و دانش آموختگان به بازار کار حرفه ای و آشنایی با فرصت ها و روندهای خلق ارزش و ثروت در دنیا از ۱۶ آذر ماه به مدت ۱۰ جلسه برگزار می شود.

مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در این رویداد که با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه های نوآورانه برگزار می شود، داوطلبان، الفبای راه اندازی و توسعه کسب و کار شخصی خود را می آموزند و با تجربیات شرکت های دانش بنیان و نوپا آشنا شده و طراحی و توسعه یک محصول یا خدمت فناورانه را تمرین می کنند.

موسی زاده اظهار داشت: دانشجویان، دانش آموختگان، کارآفرینان و فعالان کسب و کارهای نوپا برای اطلاع از مراحل ثبت نام و پذیرش در دومین مدرسه کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به سامانه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://eduold.uast.ac.ir/business/business_reg مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار