برگزاری نشست بررسی نیازهای پژوهشی شهرداری اهواز

دسته ها: اخبار

با در خواست دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص بحث و بررسی پیرامون نیازسنجی پژوهشی این شهرداری نشستی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه، مدیران حوزه های مختلف و کارشناسان پژوهش شهرداری اهواز و همچنین معاون محترم پژوهش و فناوری، اساتید و دانشجویان دانشگاه مربوطه مورخ 23/9/93 راس ساعت 14 در سالن آمفی تاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران برگزار گردید.

در ابتدای نشست نداف عضو هئیت علمی محترم گروه مدیریت با اشاره به مهیا بودن راههای ارتباطی فی مابین دانشگاه و شهرداری با توجه به تفاهم نامه منعقد شده ، لزوم آشکارسازی موضوعات مهم و محوری پژوهشی را هدف برگزاری این نشست عنوان کرد.

برگزاری نشست بررسی نیازهای پژوهشی شهرداری اهواز برگزاری نشست بررسی نیازهای پژوهشی شهرداری اهواز برگزاری نشست بررسی نیازهای پژوهشی شهرداری اهواز

در ادامه نشست ابراهیم نوشادی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز از عملکرد مدیریت مطالعات و پژوهش شامل طرح های پژوهشی، عقد تفاهم نامه ها با مراکز علمی و آموزشی، حمایت مالی از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری شورای عالی پژوهشی متشکل از اساتید دانشگاه ها و معاونین شهرداری و … خبر داد. وی همچنین ایجاد کارگروه های تخصصی در خصوص مدیریت شهری را در اولویت فعالیت های مدیریت مطالعات و پژوهش در شش ماهه دوم سال 93 عنوان نموده و با توجه به پرسش های مطروحه به تشریح اهم عملکرد این مدیریت پرداختند. ایشان به بیان لزوم استفاده از توانمندی های بومی و دانشگاه های سطح استان خوزستان در جهت پذیرش طرح های پژوهشی اشاره نمود.

در پایان ابراهیم نوشادی آمادگی معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز را در مورد پذیرا بودن از طرح هایی همسو با اولویت ها و نیازهای شهرداری خبر داد.

در ادامه این نشست حاجی دولو، معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران به بیان لزوم همکاری های دوطرفه در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه سال 93 و استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی دانشگاه شهید چمران پرداخت. ایشان در ادامه از روند رو به رشد همکاری های پژوهشی اظهار خرسندی نمود.

اخبار