بهره‌مندی دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از مزایای طرح دستیارفناوری وزارت علوم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تفاهم نامه اجرای طرح دستیار فناوری امروز دوشنبه دوم خردادماه به امضا دکتر سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و دکتر محمد راضی جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان رسید.

به گزارش ایسنا، بر اساس این تفاهم‌نامه دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از مزایای طرح دستیار فناوری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره‌مند می‌شوند.

مهارت‌آموزی به دانشجویان جهت ورود به بازار کار، ارتقای توان اشتغال‌پذیری دانشجویان و بهبود موقعیت‌های شغلی به محض فارغ التحصیلی، کسب درآمد دانشجویان و کمک به تأمین هزینه‌های تحصیلی، افزایش اثربخشی فارغ التحصیلان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان، تعمیق یادگیری و افزایش اثربخشی آموزش دانشگاهی با به کارگیری مفاهیم آموخته شده و افزایش غنای رزومه دانش‌آموختگان با اختصاص دادن گواهی دستیاری فناوری به آن‌ها از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، بر آمادگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و پارک علم و فناوری استان بر توسعه همکاری دو جانبه تاکید و مقرر شد در نشست‌های آتی زمینه‌های گسترش همکاری دو مجموعه بررسی شود.

به گزارش ایسنا، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند مطابق برنامه زمان‌بندی که به زودی از طرف معاونت پژوهش و فناوری موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اطلاع‌رسانی خواهد شد، نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار