به هیچ عنوان زیرساخت افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی وجود ندارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مصوبه افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی گفت: به هیچ عنوان زیرساخت لازم برای افزایش ظرفیت وجود ندارد و اکنون نیز بین ظرفیتی که به وزارتخانه و سازمان سنجش اعلام می‌کنیم و ظرفیتی که آن‌ها تعیین می‌کنند، حداقل حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بیش از توان ما است.

دکتر مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مصوبه اخیر مبنی در افزایش تعداد دانشجویان پزشکی در کشور، اظهار کرد: در خصوص افزایش ظرفیت پزشکی هنوز به صورت کتبی مصوبه‌ای ابلاغ نشده و دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص هنوز هیچ مصوبه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به بررسی این مصوبه، گفت: قرار است این موضوع به عنوان دستور کار در شورای دانشگاه مطرح و سپس بررسی شود.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پاسخ به اینکه آیا زیرساخت‌های آموزشی مورد نیاز برای افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی در دانشگاه وجود دارد؟ گفت: به هیچ عنوان زیرساخت لازم برای افزایش ظرفیت وجود ندارد و اکنون نیز بین ظرفیتی که به وزارتخانه و سازمان سنجش اعلام می‌کنیم و ظرفیتی که آن‌ها تعیین می‌کنند، حداقل حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بیش از توان ما است.

تولا افزود: به این دلیل است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیش از این توانایی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی را از نظر زیرساختی ندارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار