بورسیه یکساله طرح «کلمبو» برای دوره کارشناسی ارشد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بورسیه یکساله طرح «کلمبو» برای دوره کارشناسی ارشد

بورسیه یکساله کارشناسی ارشد طرح کلمبو با همکاری مدرسه KDI جمهوری کره برگزار می شود و متقاضیان تا 8 آبان برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بورسیه یکساله کارشناسی ارشد طرح کلمبو با همکاری مدرسه KDI جمهوری کره برگزار می شود، به منظور استفاده بهینه از این فرصت آموزشی داوطلبان حائز شرایط از دستگاه‌های اجرایی دولت بعد از تائید سازمان اداری و استخدامی کشور و اداره ذیربط وزارت علوم می توانند، در اسرع وقت نسبت به ارائه درخواست شرکت در دوره و ثبت نام اقدام کنند.

همچنین امکان دریافت فرم رسمی از طریق آدرس www.kdischool.ac.kr/#/admissions/international:// https فراهم است.

آخرین مهلت ارائه درخواست و ارسال پستی مدارک به مدرسه KDI ، ۸ آبان ماه ۱۳۹۷(۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) است، در این راستا با عنایت به محدودیت زمانی داوطلبان در اسرع وقت می بایست نسبت به ثبت نام آنلاین و ارسال مدارک به مدرسه KDI از طریق آدرس ذیل اقدام کنند.

The Office of Admissions

KDI School of Public Policy and Management

۲۶۳, Namsejong-ro, Sejong City,

Republic of Korea-۳۰۱۴۹

Phone: +۸۲-۴۴-۵۵۰-۱۲۸۱/۱۲۲۰

داوطلبان برای دریافت فرم می توانند به آدرس الکترونیکی : https://apply.kdischool.ac.kr/ مراجعه کنند.

داوطلبان می بایست حائز شرایط مندرج در راهنمای منتشر شده از سوی مدرسه KDI نظیر دارا بودن مدرک کارشناسی باشند.

شایان ذکر است نظر به محدودیت تعداد نفرات قابل پذیرش، درخواست ها از سوی طرح کلمبو و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و ۷ نفر از برترین داوطلبان از بین کشورهای عضو طرح کلمبو برای استفاده از بورسیه تایید خواهند شد، بنابراین ثبت نام و ارسال مدارک در مهلت مقرر تعهدی برای پذیرش ایجاد نخواهد کرد.

هزینه بلیط هواپیمای منتخبین توسط طرح کلمبو و هزینه های پذیرش، شهریه، محل اقامت و مواجب زندگی بر عهده مدرسه KDI است و سایر هزینه ها نظیر هزینه ویزا و هزینه کتب آموزشی در طول مدت دوره توسط دانشجو تقبل خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار