بیت تورنت و اپلیکیشن ارتباطی خود به نام Bleep

دسته ها: اخبار

Bleep نام برنامه ارتباطی است که بیت تورنت آن را به عنوان اپلیکیشن پیام رسان و تماس گیری خود معرفی کرده است که به تازگی برای پلتفرم iOS و Android منتشر شده است.برای اطلاع از نوع عملکرد و ویژگی های این برنامه با بروز رسانی همراه باشید.

 

بیت تورنت در معرفی این برنامه پیام رسان اینگونه سخن گفته که: “ما برای شما در این اپلیکیشن امکان برقراری تماس و ارسال پیام را فراهم کردیم و برخلاف سایر نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ارتباطاتی، این اپلیکیشن به‌ گونه‌‌ای طراحی شده است که از داده‌های شما محافظت می‌کند و آن‌ها را گمنام نگه می‌دارد.

این سرویس مانند سرویس های دیگر دارای امنیت پایین نیست، Bleep یک پلتفرم پیام رسانی و تماس گیری غیر متمرکز می باشد که بطوری خاص طراحی شده تا داده های کاربر را حفاظت کند و آن ها را گمنام نگه دارد.استفاده از فناوری توزیعی ، یکی از مواردی ست که این برنامه را از دیگر برنامه های مشابه متمایز کرده ، یعنی در این اپلیکیشن داده‌ها مستقیم بین کاربران رد و بدل می‌شوند، ودیگر به سرور ارسال نمی‌شوند و دارای امنیتی بالاست.

Bleep از نوعی ارتباط end to end برای ارسال فایل های صوتی ، تصویری و متنی شما به صورت غیر متمرکز و رمزنگاری شده استفاده می کند و این شرکت محتوای فعالیت شما را نمی تواند ببیند که شما با چه کسی تماس می گیرید، چه می گویید و یا چه زمانی تماس گرفته اید.

“Whisper”، قابلیتی است که به تازگی به این پیام رسان اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت، پیام‌های متنی، صوتی و تصویری پس از ارسال توسط فرستنده و دریافت توسط گیرنده، به صورت خودکار از دستگاه آن حذف می‌شوند و امکان پاک کردن history شما را برای شما به صورت آسان فراهم می‌آورد.

این اپلیکیشن جزء آن دسته از اپلیکیشن‌های است که اطلاعات زیادی را برای راه‌اندازی از کاربر نمی‌خواهد و شما اطلاعات مهم خود را برای ثبت نام در اختیار یک پیام رسان ساده قرار نمیدهید.برای ثبت نام شما ایمیل و شماره تلفن‌تان را نمی‌خواهد و شما در آن به صورت یک فرد ناشناس هستید.

در صورتی که این برنامه ای بسیار ساده از لحاظ ظاهر ، استیکر و امکانات هست ولی پیشنهاد میکنیم این برنامه را برای یک بار هم که شده استفاده کنید و شما میتوانید این برنامه را برای پلتفرم های Android  و iOS از لینک های زیر دریافت کنید

منبع:engadget

اخبار