بیش از ۲۸۰۰ زمینه شغلی در ایذه ایجاد شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار شهرستان ایذه بر جذب اعتبارات توسط مدیران و مسئولان ایذه‌ای برای ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: بیش از دو هزار و ۸۰۰ زمینه شغلی باید در این شهرستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری ایذه بیان کرد: ضروری است که همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برگزار شدن هر چه بهتر اعیاد قربان و خم کمک کنند.

فرماندار ایذه تصریح کرد: پروژه پست برق میانگران بعد از چند سال بار دیگر فعال شده و هفته گذشته نیز پیمانکار با ساخت فونداسیون مشغول به کار شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در مرحله اول آغاز شد و بعد از تأمین اعتبار نیز مراحل دیگر این پروژه انجام می‌شود؛ البته طبق پیش‌بینی‌ها در تیرماه سال آینده با راه اندازی این ایستگاه برق، شرایط پایداری را در برق شهرستان خواهیم داشت.

نبوتی با تاکید بر اینکه سال مالی تا پایان شهریور تمدید شده اظهار کرد: مدیران ادارات ایذه‌ای باید تلاش کنند تا اعتبار شهرستان ایذه بیشتر شود و مسئولان باید در اداره کل‌های خود به طور مکرر پیگیر پیشنهادهای خود باشند تا اعتبار تخصیص یافته به این شهرستان افزایش یابد.

فرماندار ایذه با بیان اینکه سه مجتمع آبرسانی در بخش‌های مرکزی و سوسن با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستایی انجام می‌شود، عنوان کرد: زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۸۴۱ نفر باید در شهرستان ایذه ایجاد شود.

اخبار استان اخبار