تعرفه بسته‌های اینترنت همراه نصف شد

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

تعرفه بسته‌های اینترنت همراه نصف شد

ایرانسل پس از کاهش 50 درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت برای دریافت محتوای وبسایتهای داخلی، این تخفیف را روی بسته های اینترنت همراه نیز اعمال کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد که از این پس مشترکان این اپراتور، میتوانند بر روی بسته های اینترنت همراه نیز از تخفیف ۵۰ درصدی برای دریافت محتوای داخلی برخوردار شوند. به این صورت که بسته را با همان قیمت خریداری میکنند و در عین حال، حجم بسته آنها برای دریافت محتوای داخلی دو برابر محاسبه خواهد شد.
به عنوان مثال، مشترک با خرید یک بسته سه گیگابایتی، در صورتی که تماماً از محتوای داخلی منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کند، حجم بسته معادل بسته ۶ گیگابایتی محاسبه میشود.
پیش از این، ایرانسل اعلام کرده بود که در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید محتوای داخلی پس از راه اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، تعرفه «مصرف آزاد» اینترنت همراه را برای دریافت محتوای شماری از وبسایتهای ایرانی به نصف کاهش داده بود.

این بار نیز با اعمال تخفیف بر بسته های اینترنت همراه و در راستای حمایت از محتوای داخلی، هزینه استفاده از اینترنت برای بازدید از وب‌سایت‌های داخلی که فهرست آنها در وبسایت ایرانسل در دسترس است با ۵۰ درصد تخفیف به نصف کاهش یافته است.

اخبار فناوری اخبار