تغییر شماره تلگرام و حفظ کامل اطلاعات +ترفند

دسته ها: اخبار فناوری اخبار
 پیش‌نویس خودکار
اگر کاربر برنامه تلگرام هستید، از این به بعد می‌توانید شماره تلفن مورد استفاده در تلگرام را تغییر دهید و همزمان تمام اطلاعات از جمله اسامی ذخیره شده، پیغام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از ذخیره سازی ابری یا Cloud این برنامه، حفظ کنید.
همچنین تمام پیغام‌های رمز گذاری شده یا همان Secret Chat را نیز به روی تمام دستگاه‌های مورد استفاده خود، در دسترس خواهید داشت!
نکته مهم: دوستان مشترک شما (افرادی که در لیست کانتکت‌ها، شماره شما را در اختیار دارند) نیز شماره جدید شما را مشاهده خواهند کرد و این شماره جدید در لیست اسامی آنها ذخیره خواهد شد مگر اینکه شما آنها را به روی برنامه تلگرام بلاک کرده باشید.
برای تغییر شماره خود، به تنظیمات برنامه بروید. آیکون شماره تلفن را انتخاب کنید (دقیقا بالای نام کاربری شما قرار دارد). گزینه تغییر شماره تلفن را انتخاب کنید و شماره جدید را وارد کنید.
نکته: اگر قبلا با استفاده از شماره جدید یک اکانت تلگرام درست کرده باشید، باید اول اکانت مورد نظر را حذف نمایید. این یعنی شما نمی‌توانید به یک شماره فعال مهاجرت کنید. اگر تصمیم به این کار بگیرید با ارور زیر مواجه خواهید شد.
اخبار فناوری اخبار