تلاش برای ورود بانوان به کسب‌وکارهای خلاق با برگزاری یک رقابت علمی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تلاش برای ورود بانوان به کسب‌وکارهای خلاق با برگزاری یک رقابت علمی

به منظور جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق، مسابقه “چاره بازار” با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا یکی از مهمترین عوامل شکست استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا نبود مدل کسب‌ و کار خلاقانه و ضعف در بازاریابی است، از این رو مسابقه «چاره بازار» برای رفع این مشکل برگزار می‌شود.
این مسابقه ویژه بانوان و با هدف ترغیب آنها به اشتغال در جایگاه‌هایی متناسب با خود و استفاده از توان متخصصان و نخبگان کشور و جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های مناسب بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق برپا خواهد شد.
در مرحله اول این رقابت تیم‌ها در ابتدا یک برنامه کلی جهت فروش، ارائه کرده و طی ۴ هفته به صورت عملی این برنامه را اجرا می‌کنند.
تیم‌های راه یافته به مرحله دوم، یک برنامه بازاریابی و فروش را تدوین و در مذاکره با مدیران شرکت‌ها ارائه خواهند کرد.
تیم‌های برگزیده، در مرحله سوم با رصد و تحلیل بازار و به کمک مربیان، طرح خود را تکمیل و در قالب یک برنامه دقیق بازاریابی و فروش تدوین می‌کنند. در تمام مراحل مربیان و داوران متخصص حوزه مربوط در کنار تیم‌ها خواهند بود تا به شیوه صحیح، روند کار خود را پیش ببرند.
جوایز این مسابقه 150میلیون تومان برای تیم‌های برگزیده در نظر گرفته شده است. همچنین تا سقف 50 میلیون تومان از تیم‌های برتر حمایت خواهد شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، فراخوان شرکت در مسابقه «چاره بازار» که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تا 30 مرداد ماه اعلام شده و مراسم اختتامیه این رقابت در آذرماه امسال برگزار خواهد شد و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار