تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه به اردیبهشت

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه به سوم اردیبهشت سال ۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در اجرای ماموریت‌های محوله، همواره به اصل سلامت مشمولان از نظر جسمانی و روانی در تمامی مراحل اجرای ماموریت‌ها تاکید داشته و به خصوص در فرآیند اعزام به خدمت مشمولان نیز بر این اصل اساسی اهتمام ویژه شده است.

او افزودداد: از این رو در این برهه زمانی و در راستای سیاست‌های کلی بهداشتی جاری در سطح کشور و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع دغدغه‌های مشمولان و خانواده‌های آنان، سازمان وظیفه عمومی برابر مجوز صادره از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح اعزام مشمولان اسفند ماه را تمدید کرد.

سرهنگ موسوی تبار بیان داشت: براین اساس تاریخ اعزام به خدمت مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه ۱۳۹۸ را دریافت کرده بودند، به ابتدای اردیبهشت ماه تمدید شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: ضروری است تمامی مشمولان وخانواده‌های آنان ضمن حفظ آرامش و اجرای تدابیر و توصیه‌های بهداشتی لازم که از سوی مسئولان امر در رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود از مراجعه حضوری به مراکز وظیفه عمومی در سطح استان خودداری کرده و صرفا یک هفته قبل از موعد‌های اعزام تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) برگ آماده به خدمت و برگ معرفی نامه خود به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح را دریافت کنند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار