تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری ساخت سلول باتری لیتیوم

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری ساخت سلول باتری لیتیوم

مهلت ثبت‌نام در چالش‌ نوآوری «طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی» تا پنجم مردادماه تمدید شد.

به گزارش اهواز نیاز به نقل از ایسنا، به‌ منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری «طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی» تا 5 مرداد ماه تمدید شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

چالش نوآوری «طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی» از سوی کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری «شبکه باتری نانو ایران (شبنا)» و نیز یکی از شرکت‌های صنعتی برگزار ‌می‌شود تا از این طریق راهکارهای عملی برای ساخت و توسعه باتری‌های لیتیومی در داخل کشور فراهم شود.

این چالش نوآوری نانو طی دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول به طرح‌‏های منتخب از سوی هیات داوران هر کدام 30 میلیون ریال تسهیلات آزمایشگاهی برای تولید نمونه‌ای اولیه و تکمیل مستندات فنی و اقتصادی در مرحله آتی از سوی ستاد توسعه فناوری نانو تعلق خواهد گرفت و برندگان راهی مرحله دوم خواهند شد.

در این مرحله هر شرکت‌کننده باید نمونه اولیه‌ای مطابق با طرح پیشنهادی خود ارائه کند. پذیرفته‌شدگان این مرحله می‌توانند برای ساخت نمونه آزمایشگاهی از بستر تجهیزات ساخت سلول در شرکت توسعه منابع انرژی توان استفاده کنند.

برنده نهایی این چالش علاوه بر دریافت جایزه نقدی 10 میلیون تومانی و تسهیلات تجاری‌سازی، فرصت همکاری با شرکت توسعه منابع انرژی توان به منظور تجاری‌سازی نمونه آزمایشگاهی خود تا مرحله تولید انبوه و صنعتی را خواهد داشت.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار