تمدید مهلت ثبت درخواست مأموریت و انتقال اساتید دانشگاه آزاد در سال ۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تمدید مهلت ثبت درخواست مأموریت و انتقال اساتید دانشگاه آزاد در سال ۹۶

مدیرکل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید امکان ثبت درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی این دانشگاه تا ۲۰ تیرماه خبر داد.

دکتر علیرضا وحیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت: «ثبت درخواست ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی از ۷ خرداد آغاز شد و ۳۱ خرداد به عنوان آخرین مهلت متقاضیان اعلام شده بود، اما با موافقت معاونت آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست تا ۲۰ تیر امسال تمدید شد.»

او ادامه داد: «بخشنامه ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی نیز پیش از این به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است. بنابراین واحدها، مراکز و استان‌های مبدا و مقصد باید نسبت به بررسی درخواست متقاضیان اقدام کنند و نتیجه را به امور هیات علمی سازمان مرکزی دانشگاه برای تصمیم‌گیری و اعلام نتایج نهایی ارسال کنند. با اینکه بررسی ماموریت و انتقال درون استانی اعضای هیات علمی به استان‌ها تفویض اختیار شده است، اما هنوز تعدادی از استان‌ها در این زمینه اقدام نکرده‌اند که لازم است هرچه سریعتر، نتایج بررسی‌های خود را به سازمان ارسال کنند.»

وحیدی افزود: «ثبت درخواست‌ها تنها به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است، امسال نیز همانند سال گذشته اعضای هیات علمی می‌توانند از طریق سامانه www.sahem.iau.ir درخواست خود را ثبت کنند.»

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار