تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری(P.H.D) نیمه متمرکز سال 1396

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقه مند به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری(P.H.D) نیمه متمرکز سال 96 که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذرماه 95 تمدید می شود.

وی اظهار داشت: کلیه داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام برای شرکت در این آزمون هستند و تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند حتما باید در این مهلت تمدید شده و حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های مربوطه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: تا ساعت 15 امروز 22 آذرماه 95 تعداد 99 هزار و 892 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

توکلی با اشاره به اینکه آزمون ورودی دوره دکتری (P.H.D) نیمه متمرکز سال 96 در هفت گروه آزمایشی برای 244 کد رشته امتحانی در روز جمعه 6 اسفند ماه 95 در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود، یادآور شد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند می توانند در صورت تمایل تا تاریخ 30 آذر ماه 95 نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار