تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه تا ۱۴ آبان تمدید شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور  اظهار کرد: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او خلاصه مراحل پذیرش شامل  تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت “گزارش ۲۶۰” را بیان کرد و گفت:  کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

بهروز افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه کرده و بدون فاصله درج کنند. گذرواژه، شماره ملی ده رقمی دانشجویان است؛ در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

او یادآوری کرد: درصورتی که با شناسنامه و یا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید، شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنید. دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش، دانشجو، پذیرش غیرحضوری، (پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود) برای تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

بهروز تصریح کرد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی، آموزش،گزارش‌های آموزش، شهریه، لیست‌ها و آمارها،  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

او گفت: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار