تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز

دسته ها: اخبار

تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز
مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه در دفتر ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد
روز سه شنبه 16 تیرماه مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه در دفتر ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

دکتر علی خدادادی ضمن اشاره به ایام الله ماه مبارک رمضان و فرصت بهره گیری از موهبات معنوی این ماه عزیز و شب های با عظمت قدر اظهار کرد: قطعاً کارهای اجرایی در فضایی که طرح تحول نظام سلامت در حال اجراست و آن هم در بزرگترین بیمارستان منطقه کاری بسیار مشکل و طاقت فرساست و طبعاً مسایل و مشکلات بسیاری را به همراه دارد که با درایت لازم باید از عهده آن ها برآمد.

وی با اشاره به خواست های متنوع و متفاوت اعضای هیئت علمی ادامه داد: یکی از مسایل مهم، توجه به خواست ها و دیدگاه های متنوع، متفاوت و متعدد اعضای هیئت علمی است که نیاز به صبر و تامل بسیاری دارد و البته آقای دکتر پیوسته بخوبی توانستند از عهده این امر برآیند.

وی ضمن تشکر از دکتر پیوسته در منصب ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: فرصت مغتنمی است تا از زحمات دوست و همکار عزیزمان جناب آقای دکتر پیوسته تشکر و قدردانی کنم و ان شاء الله بتوانیم از تجربیات و توانمندی های ایشان در کنار دوست و برادر عزیزمان جناب آقای دکتر معصومی در سمت جدیدشان بهترین استفاده را بنماییم.

خدادادی در ادامه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کارمان باشد، گفت: بحث تکریم ارباب رجوع نکته ای بسیار اساسی است که باید مد نظر قرار داده شود. تعامل جدی با اعضای هیئت علمی از دیگر نکات حائز اهمیت است که با توجه به گستردگی فضای آموزشی و درمانی بیمارستان،مشغله بسیاری را به رئیس بیمارستان تحمیل خواهد کرد؛ ولی قطعاً دکتر معصومی این توانمندی دارند که با سعه صدر کافی با اعضای هئیت علمی تعاملات سازنده داشته باشند.

قائم مقام رئیس دانشگاه ادامه داد: نکته دیگری که همواره مد نظر بوده و دوستان همواره به آن اشاره داشته اند این است که عدالت نسبی در توزیع امکانات وجود داشته باشد و همچون قبل کماکان تلاش شود تا سوگرایی و جانب داری از گروه خاص محور کار قرار نگیرد تا بتوان رضایت اعضای هیئت علمی، پرسنل و کارکنان بیمارستان را فراهم آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، در حال حاضر با تقاضاهایی بیش از توان بیمارستان مواجه شده ایم و با حجمی از بیمار روبرو شده ایم که رسیدگی به تمامی آنها می تواند ایجاد مشکل و نارضایتی کند، ولی خوشبختانه با کارهایی که در یک سال اخیر انجام شده و بازدید وزیر از بخش های بازسازی شده بیمارستان نشان داد که تا اندازه ای رضایتمندی مورد نظر و مطلوب جلب شده است.

خدادادی در پایان گفت: پیگیری درمان و تامین ملزومات و تجهیزات گروه های آموزشی موضوع بسیار مهمی است و جا دارد این موضوع نیز مد نظر قرار بگیرد.

دکتر مهران پیوسته، رئیس پیشین مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) در این جلسه اظهار کرد: در مدتی که افتخار خدمت به مردم و انجام وظیفه نصیب اینجانب شده بود، تجربیات بسیار ارزشمندی حاصل شد و در این مدت توانستیم با پیگیری همکاران بسیار خوب و پرتلاش برخی از مشکلات بیمارستان را مرتفع نمائیم ولی با این وجود تا رسیدن به وضعیت مطلوب کماکان راه بسیاری پیش رو قرار دارد که قطعاً با توجه به شناختی که از دکتر معصومی طی چندین سال همکاری با ایشان بدست آمده است، ایشان به عنوان رئیس بیمارستان واجد توان و علم کافی برای عبور از موانع و مشکلات هستند.

وی با اشاره به استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی حاضر در مرکز گفت: دانستن ارزش نیروها و استفاده از پتانسیل های موجود در آنها بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم از این پتانسیل ها به نحو احسن استفاده شود.

وی در پایان گفت: آقای دکتر معصومی انگیزه های بسیار بالایی داشته و توانمندی ایشان نیز بسیار زیاد است و ان شاء الله بتوانند در کار خود نهایت موفقیت را بدست آورند.

دکتر کامبیز معصومی، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، در این خصوص بیان داشت: طب اورژانس مدیون پیگیری و مدیریت شایسته دکتر پیوسته است و امیدوارم هر جا که هستند سربلند سرزنده و سلامت باشند تا بتوانیم از نظرات و تجربیات ارزشمند ایشان کمال استفاده را نماییم.

وی ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین دانشگاه گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) بزرگترین بیمارستان منطقه جنوب و جنوب غرب کشور است که چالش های خاص خود را دارد و عبور از این چالش ها و اداره مطلوب امور این بیمارستان نیازمند همکاری تمام عزیزان و حمایت همه مسئولان است و ان شاء الله بتوانیم با همکاری همه دوستان، همکاران و بخصوص مدیریت بیمارستان این باری که آقای دکتر پیوسته و پیشینیان در دوره مسئولیت خود تا بدین جا رسانده اند کمی جلوتر برده و در مقابل مردم و مسئولین سربلند باشیم.

گفتنی است در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود، از تلاش ها و زحمات دکتر پیوسته تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم مسئولیت دکتر معصومی به ایشان ابلاغ شد.

اخبار