اطلاعیه ثبت نام آزمون های ورود به حرفه در اردیبهشت ۹۷(اعلام نتایج)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

توزیع کارت شرکت در آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان- ارديبهشت ماه 1397

14 مرداد 97 – اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه اردیبهشت ۹۷

پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، اردیبهشت ۱۳۹۷ بدینوسیله به اطلاع می رساند:
نتایج آزمون های موصوف استخراج گردیده و از هم اکنون بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده می باشد. لذا این عزیزان می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.
شركت‌كنندگاني كه حدنصاب قبولي در آزمونها را کسب ننموده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل ( شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس ) حداكثر تا تاريخ ۹۷/۰۵/۲۳ از طريق پست سفارشي به آدرس پستی زير ارسال نمايند:
– آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها: تهران، صندوق پستي به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش). (بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان اردیبهشت‌ماه ۹۷ مي‌باشد).
ضمناً به اطلاع می‌رساند نتایج آزمون‌های بخش طراحی معماری نیز متعاقباً اعلام خواهد گردید.

دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


9 خرداد 97 – درج دفترچه و کلید سؤال‌های آزمون‌های ورود به حرفه اردیبهشت ۱۳۹۷

پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اردیبهشت ۱۳۹۷، بدینوسیله اعلام مي‌دارد دفترچه و كليد سوال‌هاي تستي آزمون‌هاي مذكور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است.
داوطلبان مي‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌هاي آن، درخواست‌هاي خود را با فرمت مندرج در فایل زير حداكثر تا تاريخ ۹۷/۰۳/۲۰ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمايند.

شركت‌كنندگان محترم توجه داشته باشند كه از ارسال درخواست‌هاي تكراري جداً اجتناب نمايند. طبق روال معمول آزمون‌ها، سوال هایی که حتی یک نفر معترض داشته باشند نیز مورد بررسی قرار می گیرند و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه كليه شركت‌كنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.

بديهي است با توجه به دقت در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده پس از بررسي درخواست‌ها قطعي خواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي آتي شركت نمايند.

دانلود فرم اعتراض

شرایط ارسال:
– شرکت کنندگان محترم فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.

– چنانچه به چند سؤال اعتراض داشتید آن را صرفاً در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید و برای هر سوال یک ایمیل جداگانه ارسال نکنید.

– اسم فایل pdf را با شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.

بعنوان مثال:

۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱٫pdf


17 اردیبهشت 97 – توزیع کارت شرکت در آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان- ارديبهشت ماه 1397

کاربران گرامی به اطلاع می رساند کارت شرکت در آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان- ارديبهشت ماه 1397 قابل دریافت می باشد.چنانچه موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون خود نشده ايد مي توانيد در روز چهارشنبه ۹۷/۲/۱۹ به ستاد رفع نقص مستقر در آدرس هاي پيوست از ساعت ۸:۰۰ الي ۱۲:۰۰ ظهر و بعدازظهر از ساعت۱۳:۰۰ الي ۱۶:۰۰مراجعه نماييد

راهنماي شركت در جلسه آزمون اردیبهشت ۹۷

براي مشاهده آدرس حوزه رفع نقص کليک کنيد

دریافت كارت ورود به جلسه آزمون مهندسي اردیبهشت ۹۷


24 بهمن 96 – اطلاعیه ثبت نام آزمون های ورود به حرفه در اردیبهشت ۹۷

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تاسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام این دسته از آزمون ها از تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان شروع و تا ۹۶/۱۲/۱۱ ادامه خواهد داشت.

راهنماي ثبت نام اردیبهشت ۹۷

مواد آزمون اردیبهشت ۹۷

ثبت نام اردیبهشت ۹۷

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.