توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سنجش مهارت از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سنجش مهارت از فردا

کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون های سنجش مهارت از فردا آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و… در سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۱۲ شهریور آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۴ شهریور ماه سال جاری ادامه می یابد.
وی با اعلام این خبر گفت: چهارمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… و چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۷پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه شانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
باجولوند گفت: ۵۸ هزار و ۸۳۰ نفر در چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سال ۱۳۹۷ در یک هزار و ۲۸۰ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۴۴۰ نفر مرد و ۲۴ هزار و ۳۹۰ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
وی ادامه داد:۱۲ هزار و ۴۴۱ نفر مرد در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در ۴۳ استاندارد آموزشی که در مورخ شانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در ادامه گفت: ۴ هزار و ۴۷۸ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و …در ۹۸ استاندارد آموزشی که در شانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۵۱ نفر مرد و ۳ هزار و ۹۲۷ نفر زن هستند.
وی افزود: مرحله کتبی چهارمین مرحله آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۷ در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در ۱۴۱ استاندارد آموزشی و همچنین چهارمین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و خصوصی در سال جاری در یک هزار و ۲۸۰ استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه شانزدهم شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
باجولوند در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از دوازدهم تا چهاردهم شهریور ماه با مراجعه به سامانه https://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از دوازدهم تا چهاردهم شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سامانه https://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
باجولوند گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل سکونت خود تماس حاصل کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار