توسعه سرمایه‌گذاری برای کاهش بیکاری در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

 

استاندار خوزستان : در بحث توسعه سرمایه‌گذاری در استان در حال فعالیت هستیم تا اشتغال را توسعه دهیم و نرخ بیکاری را کاهش دهیم .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، صادق خلیلیان با اشاره به تلاش برای توسعه سرمایه‌گذاری برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغالزایی در استان گفت : هدف‌گذاری ما کاهش نرخ بیکاری در استان از ۱۴.۵ درصد به ۱۰ درصد در گام اول است.

استاندار : توسعه سرمایه‌گذاری برای کاهش بیکاری در خوزستان
استاندار خوزستان گفت: در برخی جا‌ها و پروژه‌هایی که به خصوص در دولت گذشته افتتاح شده، نواقصی وجود داشته است که اکنون مشغول رفع این نواقص هستیم تا مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار باشند.

وی افزود: مسائل و مشکلات بخش‌های مختلفی از صنایعی که میزان فعالیت آن‌ها کمتر از ۵۰ درصد است را در دستور کار ستاد تسهیل و حمایت از تولید قرار دادیم همچنین در این راستا در شورای برنامه ریزی استان، اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: روند مصوبات سفر دولت آغاز شده و پروژه‌ها یکی پس از دیگری شروع به کار شده است و برخی از آن‌ها نیز در حال به اتمام رسیدن هستند.

استاندار خوزستان گفت: امیدوار هستم بخش قابل توجهی از پروژه‌های سفر دولت از جمله بیمارستان طالقانی آبادان، بیمارستان فوق تخصصی قلب خرمشهر، برخی از پروژه‌های مرتبط با راه‌های روستایی، اتمام بازسازی اندیکا و برخی از پروژه‌های اساسی را تا سفر بعدی دولت مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار دهیم .

اخبار استان اخبار