توضیحات رئیس دانشگاه آزاد درباره نحوه افزایش شهریه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش شهریه با توجه به سطوح مختلف تحصیلی متفاوت است و در رشته‌های گوناگون کم یا زیاد می‌شود.

گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «افزایش دوباره شهریه دانشگاه آزاد » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشگاه آزاد شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد میزان افزایش شهریه را با توجه به افزایش تورم اقتصادی اعلام کرد.

وی که پیش از این از افزایش 15 درصدی شهریه‌ها خبر داده بود، گفت: البته نوع رشته‌ها و دروس و مقاطع تحصیلی هم در افزایش شهریه مؤثر است.

همچنین حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت وگویی با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: بدون شک هر سال همه دانشگاه‌ها افزایش شهریه خواهند داشت که در این رابطه میزان رشد شهریه جلسه هیأت امنا دانشگاه مصوب می‌شود که تا زمان برگزاری میزان افزایش به طور دقیق مشخص نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار