ثبت‌نام بیش از 4 هزار دانشجوی خوزستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام بیش از 4 هزار دانشجوی خوزستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین 30 مهرماه به اتمام رسید و در مجموع چهار هزار و 100 دانشجو برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سقا ثبت‌نام کردند.

بهمن شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به پایان رسیدن مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: امسال در مجموع چهار هزار و 100 دانشجو برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سقا ثبت‌نام کردند. تا کنون مجوز خروج از کشور دو هزار و 500 دانشجو صادر شده است. برای باقی مانده دانشجویان نیز تا هفته آینده مجوز خروج صادر می‌شود.

وی افزود: سال گذشته یک هزار و 700 دانشجو برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده بودند اما در نهایت یک هزار و 450 نفر از کشور خارج شدند، در واقع فرصت کافی برای صدور مجوز خروج و پیگیری‌های لازم وجود نداشت. امسال برنامه‌ریزی‌ها بسیار بهتر از سال گذشته انجام شد. بخشی از اعزام‌ها تاکنون شروع شده و کسانی که موکب‌دار بودند، زودتر از دانشجویان برای حضور در موکب‌ها حرکت کرده‌اند. فکر می‌کنم پنج‌شنبه و جمعه شاهد موج اولیه خروج دانشجویان از کشور باشیم.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: مرزی که برای اعزام کار‌وان‌های دانشجویی به پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته شده است، مرز چذابه است اما به این معنی نیست که دانشجویان نمی‌توانند از سایر مرزها از کشور خارج شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار