ثبت‌نام نقل‌و‌انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود +زمان اعلام نتیجه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام نقل‌و‌انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود +زمان اعلام نتیجه

ثبت‌نام نقل‌وانتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی، غیردولتی و پیام‌نور ۲۰ خرداد در سامانه سجاد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم هفته گذشته در اطلاعیه‌ای زمان ثبت‌نام نقل‌ و‌ انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر را اعلام کرد.
براساس این گزارش زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر با جامعه هدف فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵%و بالاتر، برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از دوشنبه تاریخ ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

زمان اعلام نتیجه نقل‌و‌انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر
دانشگاه‌های مبدأ موظف هستند درخواست دانشجو را بررسی و در صورت داشتن شرایط، از ۲۰ تیر تا ۳۱ تیرماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه درخواست کنند.

متقاضیان واجد شرایط آیین‌نامه نقل و انتقال، باید در زمان اعلام شده به سامانه سجادبه آدرس portal.saorg.ir مراجعه کرده و درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کنند. سپس تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

گفتنی است، دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی‌شان خاتمه یافته، باید مجددا در سامانه ثبت‌نام و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه درخواست خود کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار