ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امروز ۱۵ شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر گفت: سامانه ثبت درخواست وام (پورتال دانشجویی) صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امروز ۱۵ شهریورماه باز شده و دانشجویان متقاضی وام می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: همچنین ثبت نام وام عتبات دانشجویان نیز آغاز شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی انواع وام‌های دانشجویی باید با مراجعه به سامانه bp.swf.ir درخواست خود را برای استفاده از وام‌های دانشجویی ثبت کنند و پس از آن معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها درخواست ها را بررسی کرده و لیست افرادی که شرایط لازم را دارند به صندوق رفاه دانشجویان ارائه خواهد شد.

یزدان مهر در خصوص وام عتبات دانشجویی نیز گفت: ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه از امروز آغاز شده است و برای سفر به عتبات، میزان وام این صندوق به دانشجویان مجرد به یک میلیون تومان و دانشجویان متاهل به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امکان پرداخت وام به هریک از زوجین در صورتی که هر دو دانشجو باشند، میسر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا به تمام دانشجویان متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند وام عتبات پرداخت کنیم و در خصوص وام عتبات بخشنامه‌ای نیز به تمام دانشگاه‌های کشور ارسال کرده ایم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار