ثبت نام آزمون صنعت ساختمان و بخش‌های صنایع دستي

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و… به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت هشت 26 آذرماه 94 آغاز و تا 3 دی ماه ادامه می یابد.

مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان با اعلام اين خبر بیان کرد: هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و… ) سال 1394 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار مي شود.

عبدالنبی سواعدی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و… ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 26 آذرماه تا 3 دی ماه با مراجعه به سایت https://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

سواعدی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و…) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 14 الی 16 دی ماه با مراجعه به سامانه https://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداراه سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار