ثبت نام بورسیه تحصیلات تکمیلی 3 کشور اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام بورسیه تحصیلات تکمیلی 3 کشور اعلام شد

فراخوان بورسیه تحصیلی کشور روسیه تمدید و شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دو کشور اندونزی و چین اعلام شد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، زمان ثبت نام برای دریافت بورسیه تحصیلی کشور روسیه در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تا 10 فرودین 98 تمدید شد.
**بورسیه تحصیلی اندونزی
دولت اندونزی با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2020-2019 موافقت کرده است.
بر اساس سیاست های اعطایی بورس دولت های خارجی، علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://darmasiswa.kemdikbud.go.id نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری grad.saorg.ir و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی edd.behdasht.gov.ir همچنین دریافت کد ثبت نامی از سامانه یاد شده، اقدام کنند.
متقاضیان از طریق سامانه اطلاع رسانی اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir برای ثبت نام در سامانه جامع دانشجویی (سجاد) تا پایـان وقـت اداری 9 اسفندماه امسال اقدام کنند.
پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین، این ثبت نام اولیه است و تایید نهایی پذیرش اعلام می شود.
انتخاب متقاضیان برتر بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای یک یا دو ترم وجود ندارد.
**بورسیه تحصیلی چین
دولت جمهوری خلق چین با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی ترجیحاً دکتری PHD در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2020-2019 کرد که اطلاعات آن در سایت https://www.csc.edu.cn/studyinchina قابل مشاهده است.
مهلت ثبت نام برای دریافت این بورسیه تا 9 اسفندماه امسال اعلام شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار