ثبت نام متقاضیان آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش/ 30آذر ماه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به متقاضیان ثبت نام در دوره آزمون دکترای سال 96 آزاد اسلامی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی متقاضی پذیرش در دوره دکترای سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی هستند ضرورت دارد نسبت به انجام ثبت نام و یا در صورت لزوم ویرایش اطلاعات یا کد رشته امتحانی بر اساس اطلاعیه‌های سایت سازمان سنجش کشور و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکترای 96 از طریق سایت سازمان سنجش و حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 اقدام نمایند.

وی بیان کرد: به عبارت دیگر داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سایت سنجش کشور برای شرکت در آزمون دوره دکترا سال 96 ثبت نام ننمودند اعم از اینکه قبلا در سایت دانشگاه آزاد فرم تقاضا نامه ثبت نام را انجام نداده و یا داده باشند ضرورت دارد حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 منحصرا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 28 آذر ماه 95 تعداد 152052 نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند.

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 30 آذر ماه 95 نسبت به مصاحبه و یا ویرایش اطلاعی ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری سال 96 اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای سال 96 کلیه دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی تاکنون نسبت به ثبت نام ننمودند، اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقی مانده حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوطه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضا نامه اینترنتی اقدام نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار