ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شد/ مهلت دانشگاهها تا ۱۵ بهمن

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از اول بهمن ماه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ بازگشایی شده است.

وی درباره نحوه ثبت نام توضیح داد: از اول بهمن ماه هر دانشگاهی که در پرتال صندوق رفاه شروع به ثبت نام کرد، وام دانشجویی هم برای آن دانشگاه‌ها فعال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه گفت: به عنوان مثال دانشگاهی امکان دارد اول بهمن ماه در پرتال صندوق رفاه ثبت نام کند، بنابراین ثبت نام وام برای دانشجویان این دانشگاه از اول بهمن فعال می‌شود و امکان دارد دانشگاهی از سوم بهمن ثبت نام کند در این صورت ثبت نام وام برای دانشجویان آن دانشگاه از سوم بهمن آغاز می‌شود.

وی افزود: بنابراین دانشگاه‌ها تا ۱۵ بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: نحوه درخواست تقاضا به این صورت نیست که همه دانشجویان باهم بتوانند ثبت نام کنند، اول باید دانشگاه‌ها ثبت نام کنند تا پرتال صندوق رفاه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه‌های مذکور بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۴ درصد از درخواست‌های وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پرداخت شده است و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار